کد خبر: ۹۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

شوهرکشی با جوراب | زن قاتل جزئیات قتل شوهرش را شرح داد

تحقیقات در پرونده زنی که در درگیری جان همسرش را گرفته بود، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد.
شوهرکشی با جوراب | زن قاتل جزئیات قتل شوهرش را شرح داد
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از روز‌های بهمن سال ۱۴۰۲ به قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید که مردی در درگیری جان باخته است. تیم جنایی راهی محل حادثه که طبقه اول ساختمانی در غرب تهران بود حاضر شد. قربانی مردی ۴۲ ساله بود که آثار ضرب و جرح روی سر و صورتش دیده می‌شد. وی به همراه همسرش در آن آپارتمان زندگی می‌کرد که تیم جنایی در ابتدا به تحقیق از این زن پرداخت. وی گفت: شوهرم مشکل اعصاب و روان دارد. او سالهاست که تحت درمان است وحتی چندین بار در بیمارستان بستری شده است. او معمولا باید قرص اعصاب مصرف کند، چون وقتی قرص هایش را مصرف نمی‌کند، اقدامات جنون آمیز انجام می‌دهد. امروز هم ناگهان با ماهیتانه به سر و صورتش کوبید تا اینکه جان باخت. هرچند می‌خواستم مانع او شوم، اما به من هم چند ضربه زد که مصدوم شدم.

بیان حقیقت

این زن در حالی چنین ادعایی مطرح می‌کرد که پزشکی قانونی متوجه شد که وی به دلیل خفگی جان باخته است. او اینبار مدعی شد که زمان حادثه خواب بوده و احتمالا فرد غریبه‌ای وارد خانه شده و سپس جان شوهرش را گرفته است. اظهارات ضد و نقیض او موجب شد تا دستور بازداشت وی صادر شود. بازجویی از او ادامه داشت تا اینکه زن جوان اسرار قتل شوهرش را فاش کرد. وی گفت: من و شوهرم مدام با یکدیگر دعوا داشتیم، چون نمی‌توانستیم بچه دار شویم و اختلافمان بیشتر بر سر همین مسئله بود. وی ادامه داد: روز حادثه بار دیگر با شوهرم درگیر شدم، او خیلی عصبانی بود و به سمت آشپزخانه رفت. ماهیتابه را برداشت و به سر و صورتش کوبید. من به سمت او رفتم تا آرامش کنم، اما او به شدت عصبانی بودم. ناچار شدم شالم را دور دهانش بپیچم تا فریادش قطع شود، اما او جان باخت. من اصلا قصد کشتن او را نداشتم و همه چیز در یک لحظه رخ داد.

کیفرخواست

این زن پس از اقرار به قتل و بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. از سوی دیگر برای تکمیل تحقیقات، باید اظهارات اولیای دم در پرونده ثبت می‌شد. به این ترتیب اولیای دم که دو خواهر و یک برادر مقتول هستند با حضور در دادسرای جنایی تهران برای عروس خانواده درخواست قصاص کردند. در این شرایط بازپرس جنایی، کیفرخواست در پرونده را صادر کرد تا زن جوان به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین